Forum Noweezo Strona Główna Noweezo
tarot, runy, numerologia, astrologia i wiele, wiele więcej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Interpretacja karty na 1. pozycji Indywidualnego Portretu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Noweezo Strona Główna -> DONICZKI (PPT) czyli interpretacje dat z zastosowaniem tarota
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demi28
Czarna dziura



Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szkocja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:28, 18 Gru 2012    Temat postu: Interpretacja karty na 1. pozycji Indywidualnego Portretu

1 2
XXII I
4
I

W takim wypadku karte na pzoycji pierwszej interpretujemy jako:
-utrudniony w dziecinstwie kontakt werbalny z doroslymi, niewykluczone zaburzenia mowy, badz poprostu osoba, ktora pozno zaczela mowic
-problem w relacjach z rowiesnikami lub/i rodzenstwem
-opozniony lub dlugotrwaly okres dojrzewania
-infantylne podejscie rodzicow do dziecka utrudniajace dojrzewanie psychiczne
-negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dziecinstwie, zazwyczaj pzrez rodzenstwo lub rowiesnikow, ale mozliwe, ze i przez rodzicow, najczesciej typu: "Jestes glupi/glupia" lub "Sam z niczym sobie nie radzisz"
-brak harmonii w otoczeniu dziecka, ktore jest swiadkiem klotni, anawet wyzwisk i pzrykrych slow jakie padaja w relacjach miedzy domownikami( rodzicami czy rodzenstwem)
-zablokowane w dziecinstwie spontaniczne i naturalne zachowania
-trudnosci z jasnym okreslaniem swoich pragnien i potrzeb
-problem w nauce spowodowane brakiem wiary w siebie
-brak kontaktu z wewnetrznym dzieckiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demi28
Czarna dziura



Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szkocja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:59, 18 Gru 2012    Temat postu:

I I
II
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z matką, która nie rozumie swego dziecka, jest autorytarna, nie pozwala wyrażać swego zdania i preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego po tomka do innych dzieci z rodziny;
– problemy w relacjach z rówieśnikami i/lub rodzeństwem;
– problemy ze swobodnym wypowiadaniem się bądź zaburzenia wymowy;
– matka, która zdradza tajemnice swego dziecka, czyta jego korespondencję, a nawet pamiętnik lub podsłuchuje je;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie przez matkę w dzieciństwie, najczęściej typu: „Lepiej siedź cicho, bo i tak nic mądrego nie powiesz”;
– brak harmonii w otoczeniu dziecka, które jest świadkiem kłótni, a nawet wyzwisk i przykrych słów jakie padają w relacjach między domownikami (rodzicami czy rodzeństwem);
-utrudniony badz uniemozliwiony swobodny dialog w rodzinie
-trudnosci z jasnym okreslaniem swoich pragnien I potrzeb


II I

III

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z matką, która jest skoncentrowana na sobie, dziecko było dla niej raczej „środkiem do celu”, np. do utrzymania przy sobie męża, niż prawdziwą potrzebą;
– matka, która preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego potom- ka do innych dzieci z rodziny;
– brak porozumienia między matką a dzieckiem;
– infantylne podejście matki do dziecka utrudniające dojrzewanie psychiczne;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie przez matkę, najczęściej typu: „Ja się dla ciebie poświęcam, a ty jesteś taki/taka niewdzięczna”;
– matka, która wpędzała daną osobę w okresie dzieciństwa w kompleksy związane z wyglądem zewnętrznym;
– możliwe traumatyczne przeżycia w dzieciństwie właściciela Portretu związane z przyrodą, np. pogryzienie przez zwierzę, zabłądzenie w lesie itp.;
– konflikty z rodzeństwem lub rówieśnikami;
– dar pięknego wysławiania się;
– wrodzony dobry gust i poczucie estetyki.


III I
IV

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– konflikty i nieporozumienia między rodzicami negatywnie wpływają na dziecko;
– brak wzajemnego zrozumienia między rodzicami a dzieckiem; – nieprawidłowy, a nawet negatywny wzorzec męskości przekazany przez ojca;
– niestabilna, chwiejna sytuacja w domu nie dała danej osobie poczucia bezpieczeństwa;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś taki sam, jak twój ojciec (twoja matka)”;
– rywalizacja z rodzicem o względy drugiego rodzica płci odmiennej, czyli syn walczy z ojcem o względy matki, córka z matką o względy ojca;
– taki układ w przypadku kobiet wzmocniony 2 kartą Cesarza na dowolnej innej pozycji w Portre- cie Wewnętrznym, zaś kartą Cesarzowej w przypadku mężczyzn może (nie musi!) dawać proble- my z identyfikacją z własną płcią;
– zdolność do pięknego operowania słowem w mowie i piśmie;
– dobry gust i poczucie estetyki; – gospodarność i duże zdolności organizacyjne.


IV I
V

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z ojcem, który nie rozumie swego dziecka, jest autorytarny, nie pozwala wyrażać swego zdania i preferuje pozostałe dzieci bądź (w przypadku jedynaka) porównuje swego pot tomka do innych dzieci z rodziny;
– ojciec (ojczym), który tyranizuje rodzinę, jest oschły, surowy i bardzo wymagający;
– ojciec, który co innego robi, a co innego mówi, wywołując tym samym dysharmonię w postrze- ganiu świata przez dziecko;
– wpajana w dzieciństwie podwójna moralność typu: „Jak Kali ukraść krowę, to dobrze, ale jak Kalemu ukraść krowę, to źle”;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś leniwy i nigdy do niczego nie dojdziesz”;
– ojciec, który podważał wiarę w siebie dziecka i raczej „sprawował nad nim władzę”, a nie wycho- wywał;
– surowe i ortodoksyjne pod względem religijnym wychowanie;
– osoba, która umie wypowiadać się wyjątkowo rzeczowo i konkretnie;
– człowiek pracowity i odpowiedzialny;
– osoba, która potrafi zapanować nad ludźmi przy pomocy słów.


V I
VI

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– trudne relacje z ojcem, człowiek, który w dzieciństwie czuł się niekochany i niezrozumiany przez ojca, układ szczególnie trudny dla kobiety;
– dość często wskazuje na przyrodnie lub przybrane rodzeństwo;
– surowe i ortodoksyjne wychowanie;
– problemy małżeńskie rodziców negatywnie odbijały się w dzieciństwie na właścicielu Portretu;
– ojciec, który zabraniał lub uniemożliwiał dziecku swobodne wyrażanie swoich myśli i poglądów;
– ojciec o patriarchalnym podejściu do małżeństwa i związków partnerskich;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Miłość to wymysł poetów”;
– wychowanie, które nie nauczyło człowieka podejmowania decyzji i dokonywania wyborów;
– osoba o dużych zdolnościach intelektualnych, błyskotliwa i szybko przyswajająca wiedzę;
– człowiek głębokiej wiary;
– ktoś, kto potrafi innym wyjaśnić sporne lub problematyczne kwestie.


VI I
VII


W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko miłości, poczęte pod wpływem namiętnego uczucia;
– problemy wynikające z tego, że rodzice byli zbyt zajęci sobą i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– częste wyjazdy jednego lub obojga rodziców mogły wywołać we właścicielu Portretu lęk przed porzuceniem;
– rodzice, którzy byli bardzo mocno skoncentrowani na karierze i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Na wielkie sukcesy to ty w życiu nie licz”;
– rodzice, którzy wysyłali dziecku sprzeczne sygnały
– co innego mówili, co innego robili;
– wychowanie, które nie nauczyło właściciela Portretu podejmowania decyzji i odpowiedzialności za nie;
– ktoś, kto potrafi wyjątkowo pięknie posługiwać się słowem w mowie i piśmie;
– uzdolnienia literackie w zakresie krótkich form;
– osoba, dla której bardzo ważna w życiu jest miłość w najszerszym tego słowa znaczeniu.

VII I
VIII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– osoba, która była w dzieciństwie traktowana niesprawiedliwie;
– warunki, w jakich wychowywał się właściciel Portretu cechował brak równowagi;
– częste wyjazdy i podróże albo całej rodziny, albo jednego z rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– człowiek w dzieciństwie był zasypywany nadmiarem informacji, przy tym dość często sprzecz- nych lub fałszywych;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nie licz na to, że świat potraktuje cię sprawiedliwie”;
– dziecko mogło być świadkiem przestępstwa dokonywanego przez rodziców lub inną bliską mu osobę;
– rodzice, którzy nie pozwalali dziecku swobodnie się wypowiadać;
– osoba, która mówi szybko i precyzyjnie trafia w sedno sprawy;
– osoba, która lubi podróżować i jest (może być) dobrym kierowcą;
– uzdolnienia w zakresie informatyki.


VIII I
IX

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, które czuło się (lub było) samotne;
– na wychowanie dziecka silny i raczej negatywny wpływ mieli dziadkowie;
– rodzice nie mieli spójnego systemu wychowawczego, co zaowocowało brakiem równowagi we- wnętrznej u właściciela Portretu;
– człowiek, który w dzieciństwie miał problemy z jasnym komunikowaniem swoich potrzeb;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Pan Bóg karze niegrzeczne dzieci”;
– rodzice zakodowali właścicielowi Portretu poczucie winy;
– człowiek, który na skutek wychowania czuje się grzeszny;
– osoba, która wypowiada się obiektywnie i sprawiedliwie;
– człowiek, który żywi duży szacunek dla prawa;
– ktoś, kto dąży do harmonijnych stosunków z otoczeniem.

IX I
X

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– człowiek, który jest jedynakiem lub z rodzeństwem dzieli go duża różnica wieku;
– osoba, na wychowanie której duży wpływ mieli dziadkowie;
– trudna sytuacja materialna rodziny odbiła się na negatywnie na dzieciństwie właściciela Portretu;
– częste zmiany w dzieciństwie (np. część roku dziecko spędzało z rodzicami, a część z dziadkami itp.) miało negatywny wpływ na wychowanie właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Ty to nawet na chleb nie zarobisz”;
– dziecko, które musiało zbyt wcześnie zostawać bez opieki;
– osoba, która w dzieciństwie była pozbawiona typowych dla swego wieku rozrywek;
– wyniesione z dzieciństwa lęki o bezpieczeństwo materialne;
– osoba małomówna i zamknięta w sobie; – ktoś o dużych uzdolnieniach ezoterycznych.

X I
XI

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo surowe wychowanie, niewykluczone używanie siły fizycznej jako środka dyscyplinujące- go dziecko;
– trudna sytuacja materialna rodziny miala negatywny wpływ na właściciela Portretu;
– potrzeby dziecka były stawiane na samym końcu priorytetów rodzinnych;
– problemy zdrowotne utrudniały naukę i prawidłowy rozwój dziecka;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Z ciebie to nic dobrego nie wyrośnie”; – młoda osoba, która w obliczu problemów ucieka w chorobę;
– skłonność do hipochondrii;
– człowiek, który ma skłonność do narzekania i użalania się nad sobą;
– osoba o uzdolnieniach w sferze ekonomii; – ktoś o dużych zdolnościach adaptacyjnych.



XI I

XII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– człowiek, który chorował w dzieciństwie albo poważnie, albo lekko, ale często;
– negatywny wpływ na człowieka miały w dzieciństwie uzależnienia rodzica (rodziców) zmieniają- ce świadomość;
– brak równowagi emocjonalnej rodzica (rodziców) wpłynął destabilizująco na psychikę właści- ciela Portretu;
– dziecko, które zamykało się w sobie, izolowało od otoczenia wręcz do tendencji autystycznych;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś taki słaby, jak ty sobie w życiu poradzisz”;
– częste i niczym nieuzasadnione zmiany stosunku rodziców do dziecka niszczyły jego stabilność emocjonalną;
– mogło dochodzić do stosowania przemocy fizycznej lub psychicznej pod wpływem środków odu- rzających;
– osoba, które pod wpływem emocji wypowiada się ostro i może używać wulgaryzmów;
– ktoś, kto dba o zdrowy tryb życia;
– uzdolnienia sportowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 0:07, 19 Gru 2012    Temat postu:

super to
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demi28
Czarna dziura



Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szkocja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 0:15, 19 Gru 2012    Temat postu:

XII I
XIII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– problemy zdrowotne w okresie prenatalnym (zagrożona ciąża) lub w trakcie porodu (koniecz- ność cesarskiego cięcia) bądź zaraz po porodzie (obniżona ilość punktów w skali Agar);
– problemy ze zdrowiem jednego z rodziców negatywnie rzutowały na dzieciństwo;
– nagłe i niespodziewane zmiany w życiu rodziny destabilizowały psychikę właściciela Portretu;
– zakodowany przez rodziców w dzieciństwie lęk przed chorobą i śmiercią;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jesteś szalony”; – człowiek, który w dzieciństwie uciekał w świat marzeń i fantazji;
– zbyt emocjonalne zachowania rodzica (rodziców) wywołały brak poczucia bezpieczeństwa u wła- ściciela Portretu;
– osoba o bogatym życiu emocjonalnym; – ktoś, kto z reguły wypowiada się wyjątkowo emocjonalnie;
– osoba mająca dobry kontakt ze swoim wewnętrznym „ja”.

XIII I
XIV

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak równowagi w rodzinie;
– częste nieoczekiwane zmiany zaburzają stabilizację psychiczną dziecka;
– dysharmonia między tym, co dziecko czuje, a tym, co sygnalizują mu rodzice;
– negatywny wpływ środowiska (kolegów, sąsiadów) na dziecko, szczególnie w okresie dojrze- wania;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Sam nie wiesz, czego chcesz”;
– przesadna pedantyczność rodzica (rodziców) wykształciła w danej osobie albo chorobliwe utrzy- mywanie porządku, albo skłonność do nieporządku i bałaganiarstwa;
– osoba chwiejna emocjonalnie i skrajnie reagująca nawet na najmniejsze bodźce;
– człowiek, który (często nieświadomie) prowokuje zmiany;
– predyspozycje do uzdrawiania (medyczne);
– ktoś, kto albo milczy, albo wypowiada się bardzo radykalnie.

XIV I
XV

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– w najgorszym przypadku (zaznaczam – najgorszym) może wskazywać na nadużycia seksualne w dzieciństwie (częściej werbalne niż fizyczne);
– zaburzenia energetyczne w dzieciństwie (raz bardzo aktywne dziecko, raz wyjątkowo pasywne);
– negatywny wpływ sekt lub struktur kryminalnych na młodą osobę;
– stosunek do erotyki rodziców mógł wywołać zaburzenia w tej sferze u właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Seks jest zły i brudny”; –
obawy przed nawiązywaniem nowych kontaktów spowodowane wzorcami z dzieciństwa;
– silna potrzeba utożsamienia się z grupą (najczęściej nieformalną), z czego człowiek czerpie siłę;
– specyficzny sposób mówienia
– raz wyjątkowo spokojne i zrównoważone, raz brutalne i pełne wulgaryzmów;
– osoba, której trudno znaleźć złoty środek;
– człowiek, który nie ufa sam sobie.

XV I
XVI


W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo energiczne, żywe dziecko, które sprawiało dużo kłopotów rodzicom;
– kłótnie, nieporozumienia, a być może i rozwód rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– rodzice, którzy nie sprawdzili się jako opiekunowie czy wychowawcy dziecka;
-rodzice, którzy nie potrafili wpisać się w istniejące struktury społeczne, co odbiło się na wycho- waniu właściciela Portretu;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nie ma sensu niczego budować, bo i tak wszystko popadnie w ruinę”;
– nadmiar energii młodego człowieka nie znajdował prawidłowego ujścia, co mogło skutkować destrukcyjnymi zachowaniami;
– dość wczesna inicjacja seksualna i zafascynowanie erotyką;
– osoba, która lubi szokować swoim sposobem wypowiadania się;
– człowiek o uzdolnieniach bioenergoterapeutycznych;
– silna, ale nie zawsze konstruktywna osobowość.

XVI I
XVII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, wobec którego zastosowano tzw. „zimny wychów”;
– w związku z zablokowanymi w dzieciństwie uczuciami, właściciel Portretu nie umie ich okazywać;
– dyskredytowane i wyśmiewane w dzieciństwie czy młodości przejawy twórczości utrudniają człowiekowi przejawianie kreatywności;
– rodzice dobierający przyjaciół swemu dziecku lub zabraniający spotykać się z nimi;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Ze sztu- ki jeszcze nikt nie wyżył” lub „Wiemy lepiej z kim masz się przyjaźnić”;
– wyśmiewanie pierwszej miłości dziecka, co może później zaowocować blokadami w tej sferze;
– rodzice, którzy nie spędzali z dzieckiem wolnego czasu;
– człowiek, który nie potrafi odpoczywać;
– osoba wyrażająca się konkretnie, ale bardzo ostro;
– uzdolnienia w zakresie budownictwa i architektury.

XVII I
XVIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka, która nie potrafiła być przyjacielem swego dziecka;
– skoncentrowana na sobie i oderwana od rzeczywistości matka utrudniała ukształtowanie się stabilnej psychiki;
– nadopiekuńcza i zbyt czułostkowa matka;
– dziecko, które odreagowywało trudne sytuacje uciekając w świat marzeń i iluzji;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nikt cię tak nie będzie kochał jak matka (rodzice)”;
– osoba, która w dzieciństwie tworzyła w wyobraźni iluzorycznych przyjaciół, gdyż brakowało jej realnych;
– dom, w którym zabrakło ciepłej i życzliwej atmosfery;
– człowiek, który wyraża się pięknie i bardzo poetycko;
– osoba o uzdolnieniach artystycznych; – wierny i oddany przyjaciel.

XVIII I
XIX


W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– egoistyczny i skoncentrowany na sobie ojciec;
– rodzice zbyt zajęci sobą i swoimi problemami, by dać dziecku należyte wsparcie;
– wychowanie, które wzmacniało egoizm i egocentryzm;
– trudno dostępny, daleki lub bardzo zajęty ojciec;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Nigdy nie będziesz taki jak, twój ojciec (dziadek, wujek, starszy brat itp.);
– tłumienie i negowanie naturalnych potrzeb dziecka;
– zakodowanie dziecku przekonania, że tylko wysokie stanowiska świadczą o wartości człowieka;
– osoba, która wysławia się bardzo poetycko, przez co bywa niezrozumiana;
– ktoś o uzdolnieniach poetyckich;
– człowiek romantyczny i sentymentalny.

XIX I
XX

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rodzina zamknięta i odizolowana od otoczenia;
– bardzo tradycyjny, wręcz ortodoksyjny sposób wychowania;
– negatywny wpływ rodzeństwa (rodzonego, przyrodniego lub ciotecznego);
– schematyczne, pozbawione indywidualizmu podejście do dziecka;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Jeśli rodzina ci nie pomoże, to nikt ci nie pomoże”;
– zachowania rodziców lub innych członków rodziny wywołały we właścicielu Portretu toksyczny wstyd;
– człowiek, który odcina się od swoich korzeni; – ktoś, kto wysławia się w sposób aktorski, nieco sztuczny;
– osoba o cechach lidera;
– uzdolnienia sceniczne, aktorskie.

XX I
XXI

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważne nieprawidłowości w wychowaniu;
– rodzice wywołali w dziecku zachowania kompulsywne;
– ksenofobia i lęk przed „innością”;
– osoba zamknięta w sobie i izolująca się przed otoczeniem;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Inni (Żydzi, Rosjanie, Francuzi, sąsiedzi, zbieracze znaczków itp.) są źli”;
– właściciel Portretu w dzieciństwie był uczony, że wszystkie sprawy rodzinne są tajemnicą i nie wolno o nich mówić;
– wypieranie się swoich korzeni, szczególnie jeśli mają one związek z zagranicą;
– osoba, która niczego nie mówi o sobie i swojej rodzinie;
– uzdolnienia w zakresie filozofii i socjologii;
– ktoś o stałym światopoglądzie i trwałym systemie wartości.

XXI I
XXII


W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– infantylni i niedojrzali rodzice, którzy popełniali wiele błędów wychowawczych;
– duża różnica w poziomie intelektualnym między rodzicem (rodzicami) a dzieckiem;
– w przypadku posiadania młodszego rodzeństwa mocne obciążanie obowiązkami właściciela Portretu;
– opóźnione wejście w okres dojrzewania;
– negatywne kody werbalne wprowadzone danej osobie w dzieciństwie, najczęściej typu: „Głupi jesteś”;
– wychowanie, które zablokowało, a przynajmniej utrudniło spontaniczne zachowania właściciela Portretu;
– brak kontaktu z wewnętrznym dzieckiem;
– osoba, która w mowie posługuje się często tzw. slangiem młodzieżowym;
– ktoś, kto ma uzdolnienia do języków obcych;
– człowiek, który łatwo i chętnie posługuje się nowoczesnymi urządzeniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demi28
Czarna dziura



Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szkocja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 1:19, 19 Gru 2012    Temat postu:

XXII II
II
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak matki w dzieciństwie; – matka, która nie chciała tego dziecka;
– destrukcyjna, toksyczna matka;
– dziecko porzucone, oddane na wychowanie komuś obcemu;
– dzieciństwo spędzone w domu dziecka;
– lęki i fobie związane z przyrodą, np. arachnofobia;
– ujawnianie tajemnic i sekretów dziecka; – oschłość i dystans w stosunku do słabszych;
– lęk przed wiedzą tajemną i naukami ezoterycznymi; – brak instynktu macierzyńskiego u kobiet.
I II
III
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– brak kontaktu werbalnego z matką; – rywalizację z rodzeństwem o względy matki;
– w przypadku kobiety – córka traktowana jako konkurentka;
– w przypadku kobiety – problemy z tożsamością płciową;
– problemy z wypowiadaniem się w mowie i piśmie;
– lęk przed publicznymi wystąpieniami;
– matka, która wpędzała daną osobę w okresie dzieciństwa w kompleksy związane z wyglądem zewnętrznym;
– matka, która była bardzo krytyczna w stosunku do dziecka;
– umiejętność porozumiewania się ze zwierzętami;
– dyskrecja i zdolność do dochowania tajemnicy.
II II
IV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka o zaburzonej osobowości (zbyt męska albo całkowicie pasywna);
– nadużywanie władzy rodzicielskiej; – lęki i fobie związane z przyrodą;
– zachowanie matki odbierane przez dziecko jako agresywne;
– infantylny, niedojrzały ojciec niekorzystnie wpływał na wychowanie dziecka;
– matka zbyt mocno skoncentrowana na partnerze nie dostrzegła potrzeb dziecka;
– lęk i obawa wobec każdej formy władzy;
– niechęć do pracy i działania albo pracoholizm;
– niedyskrecja, nieumiejętność dochowania tajemnicy;
– w przypadku kobiet – skłonność do trudnych partnerów, w przypadku mężczyzn
– poszukiwa- nie w partnerce matki i opiekunki.
III II
V
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– nadmiernie autorytarne i ortodoksyjne wychowanie;
– zapatrzona w siebie matka nie dała dziecku należytego wsparcia;
– przesadna religijność w rodzinie odcisnęła piętno na właścicielu Portretu;
– trudne relacje między rodzicami miały negatywny wpływ w dzieciństwie;
– brak jasnych zasad moralnych i obowiązujących reguł;
– ojciec (ojczym), który tyranizuje rodzinę, jest oschły, surowy i bardzo wymagający;
– ojciec, który co innego robi, a co innego mówi, wywołując tym samym dysharmonię w postrze- ganiu świata przez dziecko;
– człowiek wyjątkowo wrażliwy na piękno przyrody;
– dobry gust i wysokie poczucie estetyki;
– w przypadku kobiet – doskonała pani domu i gospodyni.

IV II
VI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dzieciństwo, na którym duże piętno odcisnęły nieprawidłowe lub zaburzone relacje między ro- dzicami;
– człowiek, który w dzieciństwie czuł się niekochany i niezrozumiany przez rodziców;
– matka o patriarchalnym podejściu do małżeństwa i związków partnerskich;
– matka bardzo zajęta pracą i zbyt mało czasu poświęcająca dziecku;
– egoistyczny, narcystyczny, zakochany w sobie ojciec stanowił negatywny wzorzec dla dziecka;
– właściciel Portretu w dzieciństwie był zmuszony do dokonywania wyborów między ojcem a matką; – osoba mająca trudności z podejmowaniem decyzji;
– człowiek pracowity, gospodarny, dobry zarządca i administrator;
– osoba o predyspozycjach do zawodów związanych z przyrodą, rolnictwem, służbami munduro- wymi;
– ktoś dyskretny i umiejący dochować tajemnicy.

V II
VII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rodzice prezentowali skrajne postawy, co odcisnęło negatywne piętno na dzieciństwie właścicie- la Portretu;
– częste wyjazdy jednego lub obojga rodziców mogły wywołać we właścicielu Portretu lęk przed porzuceniem;
– rodzice, którzy byli bardzo mocno skoncentrowani na karierze i poświęcali dziecku zbyt mało czasu;
– zmiany miejsca zamieszkania i wywołane tym rozstania z przyjaciółmi wywarły negatywny wpływ na dzieciństwo danej osoby;
– w dzieciństwie dochodziło do nagłych i niespodziewanych zmian w życiu właściciela Portretu, co wpływało destabilizująco na psychikę;
– poglądy dorastającego dziecka i jego rodziców znacznie się różniły, co prowadziło do konfliktów;
– człowiek rozdarty między tradycją a nowoczesnością, między przyrodą a cywilizacją;

– osoba głębokiej wiary, przywiązana do swego wyznania;
– ktoś posiadający uzdolnienia pedagogiczne, wychowawcze;
– jednostka odpowiedzialna, opiekuńcza, ale łatwo ulegająca emocjom.

VI II
VIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– nadopiekuńcza, zakochana w dziecku matka;
– matka uniemożliwiająca dziecku samodzielne podejmowanie decyzji;
– niezrównoważona wewnętrznie matka wywarła destrukcyjny wpływ na psychikę dziecka;
– osoba traktowana w dzieciństwie nierówno, niesprawiedliwie;
– dziecko mogło być świadkiem przestępstwa dokonywanego przez matkę lub inną bliską mu osobę;
– decyzje podjęte przez matkę były niekorzystne dla prawidłowego rozwoju dziecka;
– osoba, która z powodów losowych mogła znaleźć się „pod opieką państwa”;
– człowiek, który posiada zdolności mediacyjne i związane z pośredniczeniem;
– jednostka, która potrafi szybko podejmować decyzje;
– uzdolnienia w zakresie projektowania pięknych przedmiotów i aranżacji wnętrz.

VII II
IX
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– dziecko, które było bardzo ruchliwe i dynamiczne, co wywoływało w jego rodzicach niechęć i by- ło na wszelkie sposoby tłumione;
– osoba, która czuła się (lub była) w dzieciństwie samotna;
– na wychowanie dziecka silny i negatywny wpływ mieli dziadkowie, szczególnie babcia;
– matka właściciela Portretu było mocno zależna od swoich rodziców;
– brak odpowiednich wzorców w dzieciństwie nie wykształcił odpowiedniego poziomu samodziel- ności w dziecku;
– osoba, która w dzieciństwie mogła być świadkiem poważnego wypadku z dużą ilością ofiar; –
jednostka, która nie potrafi pogodzić nowoczesności z tradycją;
– człowiek pomysłowy, wynalazczy, o predyspozycjach technicznych;
– ktoś, kto potrafi nagle, ale zdecydowanie zmienić kierunek działania;
– osoba, która lubi podróże i potrafi prowadzić różne pojazdy.

VIII II
X
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– problemy finansowe negatywnie odbiły się na dzieciństwie jednostki;
– z pewnych względów matka danej osoby nie przebywała z nią w dzieciństwie (np. wyjazd zarob- kowy, pobyt w więzieniu lub szpitalu itp.);
– dziecko, które musiało zbyt wcześnie zostawać bez opieki;
– osoba, która już w dzieciństwie musiała troszczyć się o sprawy materialne;
– człowiek, który zbyt wcześnie musiał podjąć pracę;
– brak środków na modne rzeczy narażał w młodości właściciela Portretu na kpiny i żarty kolegów;
– silne poczucie winy wyniesione z dzieciństwa w następstwie wychowania;
– osoba o uzdolnieniach prawniczych i administracyjnych;
– człowiek, który żywi duży szacunek dla prawa i norm społecznych;
– ktoś, kto dąży do równowagi wewnętrznej.

IX II
XI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– głębokie urazy wywołane doświadczaną w dzieciństwie agresją fizyczną lub psychiczną;
– zamykanie się w świecie wewnętrznym jako sposób obrony przed okrucieństwem otoczenia;
– potrzeby dziecka były stawiane na samym końcu priorytetów matki;
– problemy zdrowotne utrudniały naukę i prawidłowy rozwój dziecka;
– schorowana lub zaawansowana wiekowo matka była niewydolna wychowawczo;
– duży negatywny wpływ na wychowanie właściciela Portretu miało starsze pokolenie, szczególnie babcia;
– osoba wychowywana albo w kulcie dla sprawności fizycznej, albo w całkowitej pogardzie dla ciała;
– skłonność do hipochondrii i lęku o własne zdrowie;
– osoba o dużych uzdolnieniach ezoterycznych;
– człowiek zamknięty w sobie i trzymający dystans do otoczenia.

X II
XII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– negatywny wpływ w dzieciństwie wywarły uzależnienia matki, które zmieniały jej świadomość (alkohol, narkotyki, leki psychotropowe);
– brak równowagi emocjonalnej matki wpłynął destabilizująco na psychikę właściciela Portretu;
– dziecko, które zamykało się w sobie, izolowało od otoczenia wręcz do tendencji autystycznych;
– uzależnienia matki odbiły się negatywnie na sytuacji materialnej rodziny właściciela Portretu;
– matka, która bez powodu wywracała do góry nogami całe życie dziecka;
– brak prawdziwych przyjaciół, a nawet dobrych kolegów w dzieciństwie i młodości;
– uciekanie w świat przeżyć wewnętrznych jako reakcja na przykre przeżycia zewnętrzne;
– osoba o uzdolnieniach w sferze ekonomii; – talent do biznesu i „robienia pieniędzy”;
– człowiek, który potrafi szybko przystosować się do nowej sytuacji.

XI II
XIII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważne problemy ze zdrowiem jeszcze w okresie płodowym lub zaraz po urodzeniu się;
– utrata matki w dzieciństwie lub wczesnej młodości;
– poważna choroba bliskiej osoby z rodziny negatywnie odbiła się na psychice właściciela Portretu;
– lęk przed chorobą i śmiercią;
– niespodziewane zmiany w życiu rodziny destabilizowały psychikę właściciela Portretu;
– chaos i zwykły bałagan panujący w domu w dzieciństwie utrudniały prawidłowy rozwój dziecka
– brak spójnych postaw wychowawczych w rodzinie;
– osoba o silnej woli i dużej determinacji;
– ktoś, kto dba o zdrowy tryb życia, czasem nawet do przesady;
– uzdolnienia sportowe.

XII II
XIV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– całkowity brak równowagi w dzieciństwie;
– dziecko „podrzucane” sąsiadom pod opiekę;
– matka, która okresowo „wyłącza się” emocjonalnie np. przy pomocy alkoholu czy leków psycho- tropowych;
– słaby emocjonalnie ojciec lub jego brak;
– dysharmonia między tym, co dziecko czuje, a tym, co sygnalizują mu rodzice;
– negatywny wpływ środowiska (kolegów, sąsiadów) na dziecko, szczególnie w okresie dojrzewania;
– skłonność do ulegania modnym destrukcyjnym tendencjom;
– uciekanie od rodziny i poszukiwanie wzorców poza nią;
– osoba o bogatym życiu emocjonalnym;
– uzdolnienie w zakresie chemii i fotografii.

XIII II
XV
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– poważna trauma przeżyta we wczesnym dzieciństwie, najczęściej całkowicie wyparta do pod- świadomości;
– choroba matki (lub babci) w dzieciństwie wpłynęła negatywnie na psychikę właściciela Portretu;
– zaburzenia energetyczne w dzieciństwie i młodości – raz bardzo wysoka aktywność, raz wyjąt- kowa pasywność;
– negatywny wpływ sekt lub struktur kryminalnych w okresie dojrzewania, a nawet później;
– stosunek do erotyki matki mógł wywołać zaburzenia w tej sferze u właściciela Portretu;
– urazy powstałe pod wpływem czynników przyrodniczych, np. pogryzienie przez psa lub przeży- cie kataklizmu żywiołowego;
– życie w warunkach chaosu, bałaganu i niespodziewanych zmian wpłynęło destabilizująco na psychikę właściciela Portretu;
– osoba reagująca nieproporcjonalnie do poziomu bodźca;
– predyspozycje do nauk medycznych i weterynarii;
– uzdolnienia uzdrowicielskie.

XIV II
XVI
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– całkowity brak równowagi w dzieciństwie wpłynął destrukcyjnie na osobowość dziecka;
– konflikty w bliższym i dalszym otoczeniu właściciela Portretu w pierwszej części jego życia;
– matka, która nie potrafiła wspierać rozwoju swego dziecka;
– kłótnie, awantury, a być może i rozwód rodziców odbiły się negatywnie na dziecku;
– matka, która nie umiała zapewnić dziecku równowagi zewnętrznej i wewnętrznej;
– rodzice, którzy nie potrafili wpisać się w istniejące struktury społeczne, co odbiło się na wycho- waniu właściciela Portretu;
– większym autorytetem w dzieciństwie i młodości były osoby obce, a nie rodzina;
– człowiek, który nie potrafi niczego budować;
– skłonności destrukcyjne, niszczące;
– uzdolnienia ruchowe, szczególnie manualne.

XV II
XVII
W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– bardzo żywe i ruchliwe dziecko, czym doprowadzało matkę do irytacji;
– brak przyjaciół w dzieciństwie i młodości;
– matka kontrolująca kontakty i znajomości dziecka;
– wychowanie, które nie nauczyło odróżniać przyjaźni od związku intymnego;
– wychowanie zablokowało w dzieciństwie uczucia i właściciel Portretu nie umie ich w prawidło- wy sposób wyrażać;
– wyśmiewane w dzieciństwie czy młodości przejawy twórczości utrudniają człowiekowi przeja- wianie kreatywności;
– seks traktowany instrumentalnie, jako środek do osiągnięcia różnych celów;
– nieumiejętność prawidłowego korzystania z posiadanej energii;
– człowiek o uzdolnieniach bioenergoterapeutycznych;
– silna, ale często destrukcyjna osobowość.

XVI II
XVIII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– silna, ale destrukcyjna osobowość matki odcisnęła znaczące piętno na właścicielu Portretu;
– dziecko, które uciekało w świat marzeń przed trudnościami na jakie napotykało w życiu codzien- nym;
– osoba otaczająca się iluzjami i niemiejąca realnie ocenić sytuacji;
– skłonność do myślenia życzeniowego;
– skoncentrowana na sobie i histeryczna matka utrudniała ukształtowanie się stabilnej psychiki;
– dom, w którym zabrakło ciepła, zrozumienia i życzliwej atmosfery;
– matka, która świadomie lub nie niszczyła psychikę dziecka;
– brak stabilnych wzorców do naśladowania w dzieciństwie;
– człowiek, który ma problemy z wpisaniem się w istniejące struktury;
– uzdolnienia w zakresie architektury, w tym architektury krajobrazu.

XVIII II
XX

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– matka, dla której ważniejsze są relacje z jej rodzicami niż z dzieckiem;
– problemy i błędy wychowawcze przekazywane z pokolenia na pokolenie;
– zaburzony system wartości i światopogląd przekazany przez matkę;
– rodzina zamknięta i odizolowana od otoczenia z własnego wyboru;
– zachowania matki lub innych członków rodziny wywołały we właścicielu Portretu toksyczny wstyd;
– człowiek, który wstydzi się swego pochodzenia i świadomie odcina od własnych korzeni;
– matka, która łudzi się, że dba o swoje dziecko najlepiej jak można;
– w przypadku kobiet
– brak prawidłowego wzorca macierzyństwa, w przypadku mężczyzn
– brak prawidłowego wzorca partnerki;
– uzdolnienia literackie, szczególnie poetyckie; – szczególna podatność i wrażliwość na cykle Księżyca.

XIX II
XXI

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– walka o dziecko między matką a ojcem;
– jedno (lub nawet oboje) z rodziców pochodzi z zagranicy lub mieszka za granicą;
– matka zajmująca wysokie stanowisko i w związku z tym niedostępna i mająca mało czasu dla dziecka;
– matka wywołała w dziecku zachowania kompulsywne (np. nałogowe objadanie się);
– ksenofobia, postawy nacjonalistyczne i lęk przed „innością”;
– żądanie od dziecka, by było najlepsze i to w dziedzinie wybranej przez matkę;
– stawianie dziecku przesadnie wysokich wymagań i nieadekwatnych do jego możliwości wzorców;
– matka, która żąda od dziecka zajmowania się sobą i nieadekwatnej do sytuacji troski o siebie;
– uzdolnienia aktorskie, szczególnie teatralne; – osoba o zdolnościach przywódczych.


XX II
XXII

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– często najmłodsze dziecko w rodzinie;
– infantylny, niedojrzały sposób wychowania;
– wychowanie, które w znacznym stopniu zablokowało spontaniczne zachowania właściciela Por- tretu;
– brak kontaktu z wewnętrznym dzieckiem
– przesadne liczenie się ze zdaniem rodziny, szczególnie krewnych płci żeńskiej;
– matka, która już w młodości, a nawet dzieciństwie zrzucała na właściciela Portretu swoje obo- wiązki;
– przesadna skłonność do rozrywek lub upodobanie do niebezpiecznych zabaw;
– traktowanie zwierząt jak zabawek;
– trwały system wartości i jasno określony światopogląd;
– uzdolnienia w zakresie filozofii i socjologii;

XXI II
I

W takim wypadku kartę na 1. pozycji interpretujemy jako:
– rozstanie z rodzeństwem spowodowane wyjazdem za granicę jednego z rodziców;
– matka faworyzująca brata lub siostrę;
– trudności z jasnym określaniem tego, czego się pragnie i chce;
– problemy w nauce spowodowane brakiem wiary w siebie powstałym na skutek błędów wycho- wawczych matki;
– problemy z jasnym i precyzyjnym formułowaniem myśli i poglądów;
– przeświadczenie, że świat jest zły i niebezpieczny;
– lęki i fobie związane z przyrodą;
– podatność na uzależnienia o charakterze zachowań kompulsywnych;
– uzdolnienia do języków obcych;
– duża sprawność w posługiwaniu się nowoczesnymi urządzeniami technicznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Noweezo Strona Główna -> DONICZKI (PPT) czyli interpretacje dat z zastosowaniem tarota Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin