Forum Noweezo Strona Główna Noweezo
tarot, runy, numerologia, astrologia i wiele, wiele więcej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowy solar Bel 2015/16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Noweezo Strona Główna -> Horoskopy natalne / solariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blackruby
Mistrzowski numerek



Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7923
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:44, 01 Paź 2015    Temat postu:

Też może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Audrey
Wschodząca gwiazda



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 6392
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:12, 01 Paź 2015    Temat postu:

No ja właśnie Bel tak pomyślałam, że ktoś z rodziny może umrzeć. Także jak najbardziej może Saturn tak się objawić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:15, 01 Paź 2015    Temat postu:

Ech... oby to byla jedyna śmierc w bliskiej rodzinie... Przynajmniej w najblizszych latach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JustKejt
Gorzkie ziółko



Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 449
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:51, 01 Paź 2015    Temat postu:

u mnie w solarze na 2014/15 byl saturn ze słoncem i wenusą w IV domu no i niestety zmarł mój brat cioteczny, słonce pewnie wskazywalo meska energie,wenusa,ze ktos bliski a saturn wiadomo strata. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Audrey
Wschodząca gwiazda



Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 6392
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:17, 01 Paź 2015    Temat postu:

Ja miałam Neptuna w 4, kiedy Mama zmarła, oprócz tego podkreślony dom VIII, Asc w Skorpionie, Mars w XII domu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:29, 01 Paź 2015    Temat postu:

U mnie w tym konczacym sie solarze Saturn byl w kon z Wenus i Sloncem w 6 solarnym domu i mi to wpadalo do 11 natalnego, 4 dom byl pusty nie liczac Lilith na IC we Lwie (od strony 4 domu wlasnie) i mi to wpadalo do natalnego 8 domu. 8 solarny dom byl pusty z progiem w Kozle... wiec chyba ta smierc to wplyw nadchodzacego solariusza...


Ta kon Saturn/Slonce/Wenus to chyba mogla mowic o bolesnym zerwaniu znajomosc z kims. Zwlaszcza ze w 7 domu solarnym byla kon Mars/Pluton i to bylo w Kozle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:37, 01 Paź 2015    Temat postu:

Tak jeszcze spojarzalam - w roku, w ktorym zmarl moj tata (poltora miesiaca po moich urodzinach) w dopiero rozpoczetym wtedy solariuszu pokrywaly mi sie dokladnie osie, Asc na Asc itp. i domy, Mars byl w solarnym 8 domu, w Pannie, w kon do natalnej kom Pluton/Uran, Saturn byl w sol 3 domu, w Baranie, w 12 domu byl Pluton (zaraz za jego progiem). Neptun w kon z Uranem w 2 domu. 4 dom byl pusty, Slonce w 11.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blackruby
Mistrzowski numerek



Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7923
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:07, 01 Paź 2015    Temat postu:

Bo śmierć najbardziej pokażą saturn, pluton, neptun i domy 4, 12, 8 - malefiki w nich. Jak zmarł mój tata to miałam plutona na osi IC a saturna na progu 12 domu, w kon z natalnym marsem w pannie też padającym na dom 12 - śmierć na skutek choroby.

e: z kolei saturn w domu 3 i 7 ogólnie często dają zerwania bliskich, ważnych relacji - zwłaszcza na progach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez blackruby dnia Śro 15:39, 21 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:02, 05 Paź 2015    Temat postu:

No w kazdym razie mam nadzije, ze co mnie mialo spotkac zlego, typu smierc czy zerwanie to juz sie wydarzylo i chociaz na jakis czas bedzie z tym spokoj. Chociaz mi Saturn tranzytem niestety idzie caly czas przez 12 dom. I jeszcze dlugo bedzie szedl, po drodze tranytujac tez Wenus i Marsa... Wiec... no obawiam sie troche co to moze jeszcze przyniesc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 8:56, 06 Paź 2015    Temat postu:

Dziewczyny a co moze dac ten Pluton w 5 solarnym domu? (natalnie to 1 dom)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blackruby
Mistrzowski numerek



Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7923
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 15:28, 06 Paź 2015    Temat postu:

Jakieś ważne zmiany w życiu na pewno bo to dom słońca - albo coś w Twoich uczuciach może gwałtownie przetransformować albo coś się u Twojej córki w życiu zmieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:45, 06 Paź 2015    Temat postu:

blackruby napisał:
Jakieś ważne zmiany w życiu na pewno bo to dom słońca - albo coś w Twoich uczuciach może gwałtownie przetransformować albo coś się u Twojej córki w życiu zmieni.


Dzieki Blackus :-) Kurcze... to w Kozle... moze byc pod gorke... Zeby to tylko nie byly zmiany z gatunku tych negatywnie wstrzasajacych... Bo takich to ja mialam juz dosc. Bym czegos pozytywnego chciala Smile Jak każdy zreszta :-))))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 9:38, 21 Paź 2015    Temat postu:

blackruby napisał:
saturn w znakach ognistych jest najbardziej beneficzny i często mówi o zyskach a nie stratach w danej dziedzinie.


No wlasnie - do tego Saturna wracjąc - on w solarze w Strzelcu, w sol 4 domu (natalnie w 12) razem z Ksiezycem (chociaz nie w koniunkcji). To moze skoro w Strzelcu jednak nie przyniesie strat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blackruby
Mistrzowski numerek



Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 7923
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 15:39, 21 Paź 2015    Temat postu:

Oby Smile Teraz mi przyszło na myśl, a może jednak wykupisz mieszkanie jakimś cudem?

E: lub Twoja córka w ciąże zajdzie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez blackruby dnia Śro 15:50, 21 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bel
Moderator



Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 3359
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:23, 23 Paź 2015    Temat postu:

blackruby napisał:
Oby Smile Teraz mi przyszło na myśl, a może jednak wykupisz mieszkanie jakimś cudem?

E: lub Twoja córka w ciąże zajdzie?


Pierwsze - o tak! Jakze bym chciala :-)
Drugie - bron Boze, za mloda :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Noweezo Strona Główna -> Horoskopy natalne / solariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin